Hallå där

Hej,

Det här var by far den längsta bloggpausen någonsin. Var tog tiden vägen egentligen?

Jag har blivit lite äldre. Skaffat LinkedIn. Byggt mer muskler, bättre kondition, gått ner i vikt (lite grann) och jobbar på snygga tvättbrädan. Börjat lyssna på SR, kollar på Shark Tank ibland och i ett försök att bota min geografiska analfabetism har jag börjat spela detta spel: http://travelpod.com/traveler-iq. Och det går faktiskt förvånande bra!

Ibland tränar jag på SATS Medborgarplatsen. De flesta tjejer och några killar där har tajts.  Till och med jag har skaffat träningstajts så att jag ska smälta in, men det känns ärligt talat lite naket fast ändå bra när man inte orkar raka benen (jag rakar fortfarande inte benen på vintern, behöver den extra värmen).

Jag har ingen hund eller katt längre utan bara bilder kvar. Vi har sålt vårt barndomshem, fast efter många vänder byggde föräldrarna ett mindre hus på granntomten som vi äger.

Och ni då? Vad har hänt med bloggläsarna?

20121222_151959Första måltiden i Korea dec 2012: Dolsot Bibimbap~~ på Incheons flygplats där min äldsta syster med familj mötte oss när vi landade. Kändes surrealistiskt men samtidigt ganska skönt. Alla mådde bra och sedan berättade lillebror att han skulle åka till USA och jobba som kampsportsinstruktör. Om 4 dagar typ. När jag var där 2009 och precis hunnit landa berättade han att han blivit inkallad för värnpliktstjänstgöring 2 dagar senare. Nu är han i Indonesien och lär deras armé koreansk kampsport.

3 thoughts on “Hallå där

Leave a Reply

