perfect day

Höstens ansökningar är gjorda! Igår faktiskt. Egentligen tänkte jag jobba i höst, det skulle vara skönt att ha en ekonomi som överskrider studentbudgeten för första gången på x antal år. Men det är alltid bra att ha reservplaner. Dessutom, vad för slags jobb finns det? Finns det jobb som överskrider 15 000 i månaden om man inte har en utbildning och inte vill jobba på natten?

Tyvärr är min personlighet sådan att om jag söker till olika saker och kommer in, så kan jag inte tacka nej. Det var så jag hamnade som universitetsstudent i Korea. Två gånger till och med. Haha, kan tänka mig att det kan reta en del människor som verkligen verkligen ville åka! Men andra gången ville jag också verkligen åka så att eh…

 

All registred up for Fall semester. I want to work and get myself an economy and safe up for retirement but just in case…

Leave a Reply

