Just an ordinary day… birthday!

Lite bilder från familjekalaset i helgen! Födelsedagar är bara ursäkter för att ha familjesammankomster :)
I min familj fyller 4 personer år inom loppet av en månad, tre av dem inom loppet av 1 vecka! Det är lustigt hur det kan bli så, men praktiskt.


Mina muffins. Jag ska tänka ut fler designer till frostingen – dessa lyckades jag komma upp med själv.


Blomsterprakt, present från svärfar.


Underbar gammal matta, present från sambons morfar!


Smaskelicious tårta från Gunnarsons!

4 thoughts on “Just an ordinary day… birthday!

  1. Moa says:

    Den 27:e :) Har alltid gjort, men jag brukar inte uppmärksamma den. Jo, jag gör alltid upp massa planer för att fira men sedan blir det inget av det… nu måste exempelvis åka till ön akut nästa helg. Så det får liksom vänta till senare…

  2. Fyller du år? GRATTIS!!!!
    Kommer aldrig ihåg födelsedagar, tur att facebook finns, så det är bra om du säger att du fyller år annars kommer jag aldrig att kunna lista ut det.

  3. Moa says:

    Hehe inte ens några av mina närmaste vet exakt när jag fyller år, jag är lite rädd för födelsedagsöverraskningar – eftersom jag gärna överraskar andra!

Leave a Reply

