Den sista oskulden

Jo, för på vägen till jobbintroduktionen utsattes jag för en närgången blottare på typ 65+. Närgångna människor hamnar på min top 10-lista över saker jag inte gillar, tillsammans med döda djur och sexister. Dagen förstördes alltså på ett tidigt stadium för mig, dessutom har jag en massa plugg. Tur att det finns choklad. Och polisrapporter.
För choklad ska jag göra! Choklad och empanadas. När jag får tid. Nu måste jag dock försöka återfå lite tillit till äldre män som sätter sig vid mig i t-banan fastän det finns gott om andra tomma säten – händer oftare än man kan tro och det händer aldrig att kvinnor gör det.
Nu när jag tänker på det så var det här faktiskt en form av sexuella trakasserier – en gubbe har ju för tusan runkat till mig!

Och jag som trodde att blottare var ofarliga.

Met at pervert at the subway – and he was OLD!! Older than my dad! I was in shock after he left. So now I’ve seen an old penis up (too) close for the first time in my life and I will continue to be suspicious of older men sitting down at my seat-row.
In Sweden it’s almost a crime to sit down beside another person when there are plenty of free seats elsewhere. Especially if you talk to the other person although this guy merely panted (EEWWWWW!!).

I’ll find comfort in choclate. And the fact that I’m gonna report the fucker.

2 thoughts on “Den sista oskulden

  1. Moa says:

    Jo jag funderar ju på om jag drar till mig knäppgökar. Äckliga gubbar, en headhunter och skumma påverkade människor trängs nu på listan.

Leave a Reply

