Uppdrag skriva kandidatuppsats

Steg ett vore väl att hitta en handledare. Alltså en person med vettiga åsikter som är bra på att skriva uppsats och som disputerat. Det har jag ännu inte hittat.
Däremot har jag hittat ett bollplank! Och insett att om jag nu ska skriva om något utav följande ämnen: adoption, Korea eller kvinnofrågor – så kommer jag att ha hunnit bli en bitter, bitter människa när jag är färdig. Ska bli jätteroligt att disputera senare, i och med att jag kommer att vara riktigt bitter så får min opponent det väldigt intressant…
Men om ni känner nån genusmedveten människa som gillar Korea, så får ni hojta till!

Nu till något helt annat:

InKas Korean language scholarship!

 

Leave a Reply

