Internet fixat!

Åh nu är jag stolt. För vi har nämligen både internet OCH trådlöst tack vare… mig!!

Egentligen vore det konstigt om jag inte hade fixat det; jag menar, man får en superpedagogisk handbok medskickad. Och själva installerandet har ju förmodligen genomgått x antal tester så att även en apa (eller en gotländsk bonde) ska klara av denna 5-minutersprocess utan större problem.
Utav dessa 5 minuter tillbringades säker 2 av dem med att vänta på att modemet skulle vakna till liv.
Det enda man behöver vara orolig för vore om man har någon problematisk bokstavskombination som gör att man trycker eller skruvar eller bankar in sladden i uttaget så att den känsliga manicken som ska in i 1-millimetershålet går sönder. Inget ont om personer som har bokstavskombinationer!
Men jag var faktiskt orolig ett tag där för min egen del, tills jag såg att allt blinkade och surrade som det skulle :)


Årets julklapp: ett armband i form av en nätverkskabel?

Leave a Reply

