Korea – uppföljaren?

Jag fick stipendie för vinterterminen också, och om jag vill ha det så måste jag svara innan den 31 oktober. Nästa termin är 7 januari – 19 mars. Så hur gör jag nu?
Förutom det praktiska med boende, mediciner som bara tagits med för 10 veckors bruk och framförallt min flygbiljett hem bokad den 6 januari, så måste jag fråga mig om det verkligen är det här jag vill.
Jag kommer ha ett visum som räcker i tre år till så jag slipper visumproblem. Jag har ett nytt pass. Halva jag är kvar i Sverige, jag är extraarbetande icke-studerande student under svenska vårterminen.

Det var ju så här det inte skulle bli.

7 thoughts on “Korea – uppföljaren?

  1. Här hemma sitter jag mittienkräksiggraviditet och är riktigt avundsjuk på dig (så mkt att jag lysen grön). Inte lätta beslut att ta för den som måste ta besluten men desto lättare för mig att säga: STANNA!!!!

  2. Silver says:

    Hej! Du måste lyssna till ditt hjärta och göra så som du känner, men tänk noga igenom, du kommer till slut göra det rätta valet!

    Patrik: När, var och hur? Jag var med någon annan gång och det var jättekul!

  3. Silver says:

    Patrik: JAsså, kanske ett bra sätt att återknyta till landet?! Problemet är väl att jag precis ska börja jobba då… vi får se, kanske är jag arbetslös så kan jag försöka hänga på! =) Måste reda ut lite saker bara med papper och sånt, ska se om det på något sätt går att få reda på mina biologiska föräldrar.

  4. Moa says:

    Peter: Alltså, om du har tur i oturen så har du fått oriktiga kopior och de riktiga originalen finns kvar hos SWS, och där kanske det finns mer info? =)

Leave a Reply

