Moa Andersson is…

…jävligt sur just nu. Jag hade egentligen tänkt gå ut och kolla stan lite i väntan på Yaz, men det kanske är bättre att jag håller mig inne i min underslaf ett tag till? Alla koreaner borde passa sig riktigt noga just nu. Speciellt om ni är admin på Korea university language and culture center, då skulle jag passa mig väldigt noga faktiskt.

Idiotkoreanerna har nämligen placerat mig i level 2, afternoon class. Var i helvete kryssade jag i att jag ville gå på kvällen som nån annan apa? Jag kryssade i morning class, jag är tamejfan säker på det!!
Smidiga koreaner som dessutom ger ut resultatet på vårt placement test en fredagkväll så att de slipper ta hand om den förbannade skiten de tryckt fram.
Okej, jag kommer inte att sätta mig på ett plan hem om jag tvingas gå på kvällen 13:30-17:30. Men tanken med att gå på en skola som låg +40 minuter bort, istället för de mer sunda 15 minutrarna, var ju liksom att jag efter skolan kunde träffa mina kompisar på de närliggande skolorna och plugga tillsammans, eftersom de går de normala tiderna 9-13 på förmiddagen.
Jag har liksom ingen lust att gå upp kl 8, plugga själv i ca 3-4 timmar och sedan åka till skolan. För när jag slutar skolan har mina kompisar redan pluggat färdigt, gissar jag. Dessutom fuckar det här allvarligt upp mina tågresor, det tar nämligen ca 3,5 timmar att åka tåg till den av mina släktingar som bor närmast. Och jag kan ju tillägga att jag inte bor i närheten av tågstationen i den här staden. Great, det ska jag använda när jag ska övertyga idiotklubben om att jag borde få byta klass, alla älskar den adopterade – det är i alla fall lite mer övertygande än “let me change or go bald” eller något annat jag skulle kunna göra utan att bli anmäld.

Leave a Reply

