Well done, USA

Svenskar är lite för snälla, lite för mjäkiga och det känns som om gubbväldet håller lagen i sten. Så här ska det gå till: “Sexbrottslingarna tvingas bo i skogen“. Kemisk kastrering kanske vore något, medan man vet var de håller till?

Så om jag blir diktator, eller åtminstone ledande position av något slag, så vet ni varför ni ska rösta på mig!
Eller om jag faktiskt skulle få någon slags makt så kommer jag att sudda ut mina spår på den här bloggen och starta en ny, rumsren och politiskt korrekt blogg istället.

Leave a Reply

