Badrumstankar…

Det skulle vara väldigt bra om jag kunde få veta hur min biologiska mamma reagerade när hon fick veta. Att hennes bortlämnade barn letade efter henne och ville ha kontakt. Blev hon glad? Ledsen? Eller, det klassiska: var hon rädd att jag skulle vara arg och anklagande. Vad var hennes känslor? Vem var det som gav henne beskedet, hur fick hon det. Och hur berättade hon det för de andra i familjen?

Jag tror faktiskt att jag ska fråga henne. Nu när jag kan.
Det här skulle bli en perfekt boksamling. Dags att börja leta.

One thought on “Badrumstankar…

  1. Susanne says:

    Klart att du ska fråga henne. Man ska fråga så mycket man kan medan folk lever. Sen ångrar man sig att man inte frågade.

Leave a Reply

