Lite filmer

Äntligen är jag i Seoul igen, och har lånat en dator med Firefox = jag kan återigen lägga upp videor från youtube.
Tyvärr har jag drygt 600 bilder som gör det lite segare när jag ska ladda upp filmerna, så ni får vänta ett par dagar tills jag kommit hem och flyttat över rubbet på min egen dator.


Vi äter mat på en koreansk restaurang efter att ha varit på sjukhuset med Hamstern, som dyker upp i rutan.


Haeundae beach, ur en fläckig kameralins perspektiv.


Datorspelstävlingar sänds på egna tv-kanaler.

Leave a Reply

