Lost in Seoul II

Nu har jag lyckats tappat bort mig till fots också, trots karta. Mitt lokalsinne är lika med noll om jag hamnar på en okänd plats för första gången, jag måste nämligen ha ett stort fett landmärke uppe i himlen som jag kan gå efter. Lite som batman-märket eller nåt.

Alla som vill ha ett vykort får hojta till och ge mig sin adress! Nästa gång jag bloggar kommer jag att ha massa bilder! Och så snart jag lärt mig youtuba på koreanska (den blir automatisk koreansk, jag vet inte varför) så kommer det fler filmer också.
Idag var nämligen en heldag, jag har hunnit med Insa-Dong (“Gamla stan”) ett tempel och två palats. Superproduktiv!

Leave a Reply

