Smell you later

Greetings!
Sista inlägget på ett par dagar alltså. Nästa gång ni hör från mig blir det från Yasmines lägenhet i Seoul!

Väskan är i princip packad och färdig, flygbussbiljett är bokad (sms-biljett) och lilla handbagaget fullproppad. Stora väskan består av 2/3 saker som andra ska ha och 1/3 kläder, böcker samt neccessär – och det är en stor väska. Morgondagens kläder utsedda och disken är diskad.
Spänningen stiger i den lilla lägenheten, John Blund gör sig icke besvär.
Resan bär först av mot Frankfurt. Jag kommer att behöva böcker, förhoppningsvis blir resan tråkig och inte särskilt innehållsrik. Och imorgon vet jag att det kommer att bli problem med att få ner morgongröten. Avsaknad av mjölk är en bidragande faktor.

Väl på Incheons flygplats ska vi se om jag faktiskt kommer ihåg att först hämta de nödvändiga papperna och sedan börja köa för att få dem kollade.  Jag har nämligen inte lyckats med det tidigare. Så jag berättar hur det gick om ett par dagar.

2 thoughts on “Smell you later

Leave a Reply

